loading...
دانلود کلیپ و اخبار فوتبال اروپا
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا شرفی بازدید : 46 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بوسکتس پس از برتری مقابل بایرلورکوزن 
 

بازیکن جوان تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل بایرلورکوزن آلمان گفت: نتیجه کسب شده آرامش بخش بود.

   به نقل از آس اسپانیا، سرخیو بوسکتس که در تمرین‌های اخیر تیمش خوش درخشیده و نظر گواردیولا را به خود جلب کرده است، بازی زیبای تیمش را ستود و گفت: فوق العاده بهتر از حریف بودیم و نشان دادیم که مدعی جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

وی افزود: پست اصلی من هافبک مرکزی است اما گواردیولا معمولا از من می‌خواهد به مدافعین کمک کنم، وظیفه اصلی من بازی‌سازی است اما وقتی ژاوی نباشد و بدتر از آن پیکه هم روی نیمکت بایستد مسلما کاری به جز کمک کردن به مدافعین ندارم.

بوسکتس ادامه داد: با توجه به شرایطی بدی که در لالیگا برایمان پیش آمده این نتیجه برایمان آرامش بخش بود. بارسا به این پیروزی خارج از خانه نیاز جدی داشت و با روحیه خوبی که داریم به جنگ با رقبای لالیگایی می‌رویم.

 
                   www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ایران ویج‌

سانچس: غرور ما را نابود می‌کند 
 

مهاجم شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: نباید مغرور شویم، نیمه دوم بازی با لورکوزن باقی مانده است.


  

 به نقل از آس اسپانیا، آلکسیس سانچس زننده ۲ گل از ۳ گل تیم فوتبال بارسلونا در بازی مقابل بایرلورکزون آلمان تصریح کرد: از حریف بهتر بازی کردیم اما این دلیل نمی‌شود که بگوییم بهتر از حریف بودیم، بازی فوتبال در حالت رفت و برگشت شبیه به دو نیمه ۹۰ دقیقه‌ای است و ما هنوز نیمه دوم را تجربه نکرده‌ایم.

وی افزود: بر روی کاغذ خیال‌مان از صعود راحت است و حتی شاید برخی بازیکنان کلیدی ما به خاطر حساسیت بالای لالیگا در بازی برگشت استراحت داشته باشند اما نباید حریف آلمانی خود را دست کم بگیریم.

سانچس ادامه داد: بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مصمم است اما نباید به خاطر این فشارها از لالیگا و فینال بزرگ جام حذفی غافل شویم. همه بازیکنان بارسلونا با قاطعیت از ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و کوپادل‌ری حرف می‌زنند.

                       www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ایران ویج‌

فابرگاس:پیروزی در زمین حریف خیلی شیرین بود
 

مهاجم توانمند تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل بایرلورکوزن آلمان گفت: لیگ قهرمانان فعلا تمام شده و حالا باید به لالیگا فکر کنیم.


  

به نقل از آس اسپانیا، سسک فابرگاس تصریح کرد: پیروزی در زمین حریف آلمانی خیلی شیرین بود و مسلما برای بازی برگشت مشکل چندانی نداریم اما لیگ قهرمانان اروپا با هیچ تیمی شوخی ندارد و باید مراقب باشیم، غرور دیگر با ما بیگانه است و باید برای همه حریفان خود احترام قایل باشیم.

وی افزود: باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده خود در لالیگا به فکر پیروزی‌های قاطعانه باشیم. مهم این است که از پیروزی‌های خود لذت ببریم، مسئله بسیار مهم آشتی با هواداران است و به تشویق و پشتیبانی آن‌ها نیاز جدی داریم.

                          www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ایران ویج‌

مسی:متاسفانه کارمان د لالیگا سخت شده است
 

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پیروزی تیمش را مقابل بایرلورکوزن مقدمه‌ای برای احیای دوباره توصیف کرد و گفت: متاسفانه کارمان در لالیگا خیلی سخت شده است.


    

به نقل از آس اسپانیا، لیونل مسی که شب گذشته یکی از ۳ گل بارسلونا مقابل بایرلورکوزن را به ثمر رساند تصریح کرد: در خانه حریف به پیروزی رسیده‌ایم و این مسئله با ارزش است، بعید می‌دانم این تیم در بازی برگشت برای ما دردسر درست کند و باید پذیرفت که بارسلونا مدعی جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

مسی درباره لالیگا و فاصله ۱۰ امتیازی بارسلونا با رئال مادرید گفت: مسئله جدی شده و باید نگران باشیم، رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا خیز برداشته و بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود با اطمینان از جشن قهرمانی در میدان سیبلس سخن می‌گویند. کارمان در لالیگا سخت شده اما برای ما هیچ چیز غیرممکن نیست.

                                   www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ایران ویج‌

اظهارات گواردیولا پس از پیروزی در خانه بایرلورکوزن 
 

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از پیروزی تیمش مقابل بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: پیکه به دستور من بازی نکرد.


  

   به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا در نشست خبری پس از بازی مقابل بایرلورکوزن پیروزی ۳ بر یک تیمش را نشانه برتری واضح نسبت به حریف دانست و گفت: متاسفانه مصدومیت ژاوی همه ما را نگران کرده بود و غیبت پیکه نیز به دستور من صورت گرفت. با این بازیکن باید جداگانه و به صورت خصوصی صحبت شود، به عقیده من ماجرای پیکه چندان پیچیده نیست که خبرنگاران پس از پیروزی ۳ بر یک ما در خانه لورکوزن فقط همین مسئله را از من بپرسند.

گواردیولا ادامه داد: پیکه در کنار تیو، هرناندز و اولازابال روی نیمکت نبودند و تصمیم من کاملا فنی و تاکتیکی بود. با پیکه هیچ مشکلی ندارم و البته باید با هر بازیکنی به صورت خصوصی صحبت شود.

گواردیولا افزود: درخشش سانچس مرا شگفت زده کرد، اروپا دیگر او را به خوبی می‌شناسد و از این که شاهد بازی خوب او بوده‌ام خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره فاصله ۱۰ امتیازی تیمش با رئال مادرید گفت: لالیگا محیطی متفاوت با لیگ قهرمانان اروپا دارد و شخصا نگران این فاصله نیستم، برای جبران همه چیز فرصت کافی داریم، کارمان سخت است اما برای رسیدن به اهدافمان غیرممکنی وجود ندارد.

-----------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 1,607